Premium Mobile. Opinie, oferta i ceny usług operatora.

Premium Mobile

Premium Mobile to jeden z najmłodszych operatorów na polskim rynku. Przyjrzyjmy się nieco bliżej ofercie tego usługodawcy. Głównym przesłaniem Premium Mobile jest zaoferowanie użytkownikom dobrej oferty bez limitu, z dużą ilością Internetu w znakomitej jakości i jak najniższej cenie.

O sieci Premium Mobile

Premium Mobile działa na antenach sieci Plus (podobnie jak np. Lajt Mobile oraz a2mobile) co oznacza, że zasięgiem pokrywa niemalże całą Polskę. Użytkownicy mogą liczyć również na wysoką jakość usług i standard LTE. Spółka rozpoczęła działalność w styczniu 2016 roku i od tego czasu przekonuje do siebie coraz większą ilość użytkowników. W samym tylko 2018 roku operator ten był liderem pod względem ilości przeniesionych numerów spośród wszystkich sieci komórkowej.

Największą zaletą sieci są jej ceny. Premium Mobile mogło sobie na to pozwolić, rezygnując z drogich reklam i wielkich gwiazd.

Premium Mobile jest zdobywcą kilku nagród. Jury doceniło starania spółki, przyznając jej wyróżnienie w ogólnopolskim programie Konsumencki Lider Jakości i tytuł Debiutu Roku 2017. Premium Mobile otrzymało również dwie nagrody w 9 edycji plebiscytu Mobility Trends 2018, w kategoriach najlepsza oferta B2C (za Freedom 3) i jako Operator Roku 2018.

Oferta Premium Mobile

Premium Mobile jako jedna z niewielu spółek nie wymaga od użytkownika podpisywania długoterminowej umowy. Z Premium Mobile możemy pożegnać się w dowolnym momencie, z miesięcznym okresem wypowiedzenia. Podobne zasady oferuje nam np. Nju Mobile.

Oferta abonamentowa

W podstawowej ofercie dostępne są cztery taryfy:

  • Premium Mobile FreedomPL – rozmowy bez limitu do wszystkich sieci komórkowych w Polsce, SMS-y bez ograniczeń, 3 GB mobilnego Internetu – cena: 16,70 zł miesięcznie
  • Premium Mobile Freedom1 –  rozmowy bez limitu do wszystkich sieci komórkowych w Polsce, SMS-y bez ograniczeń, 10 GB mobilnego Internetu – cena: 19,90 zł miesięcznie
  • Premium Mobile Freedom2 – rozmowy bez limitu do wszystkich sieci komórkowych i na telefony stacjonarne w Polsce, SMS-y i MMS-y bez ograniczeń, 20 GB mobilnego Internetu – cena: 24,70 zł miesięcznie
  • Premium Mobile Freedom3 – rozmowy bez limitu do wszystkich sieci komórkowych i na telefony stacjonarne w Polsce, SMS-y i MMS-y bez ograniczeń, 20 GB mobilnego Internetu – cena: 29,70 zł miesięcznie

Cena poza abonamentem za minutę rozmowy na telefony stacjonarne w taryfie FreedomPL i Freedom1 to 0,29 zł. Tyle samo kosztują MMS-y. W każdym przypadku obowiązuje również opłata aktywacyjna w wysokości 29 zł.

Osoby wyjeżdżające za granicę muszą uważać na najtańszą taryfę – FreedomPL. Otrzymana karta SIM nie działa poza Polską, więc nawet przebywając okazyjnie w Niemczech lub w Czechach musimy liczyć się z tym, że nie skorzystamy tam z naszego numeru. Pozostałe taryfy (Freedom1, Freedom2 i Freedom3) nie mają tego ograniczenia i bez problemu możemy korzystać z roamingu.

Oprócz czterech podstawowych taryf można skorzystać również z opcji dla rodzin. Pod Abonament Rodzinny można podpiąć taryfy Freedom1, Freedom2 i Freedom3. Decydując się na dwa abonamenty uzyskujemy rabat w wysokości 5 zł, a przy trzech – 10 zł. W Abonamencie Rodzinnym obowiązuje także jedna opłata aktywacyjna, dzięki czemu można zaoszczędzić nawet 58 zł przy trzech numerach.

W Premium Mobile możemy wykupić również samą usługę Internetu Mobilnego, ale na szczegółach umów internetowych skupimy się nieco później.

Premium Mobile – oferta z telefonem

Chwilę po rozpoczęciu świadczenia usług Premium Mobile oferował swoim klientom abonamenty wraz z telefonem. Obecnie nie jest to już możliwe, gdyż według spółki nie jest to nigdy opłacalne dla klienta. Premium Mobile zdecydował się postawić na abonament bez potrzeby podpisania długoterminowej umowy. Żeby uniknąć potrzeby nakładania na klienta zobowiązań i kar w razie niespłacenia telefonu w pełni Premium Mobile zdecydowało się na całkowite zrezygnowanie z oferowania swoim klientom telefonów do abonamentu.

Premium Mobile – oferta bez telefonu

Osoby zainteresowane ofertą bez telefonu z pewnością powinny zainteresować się Premium Mobile. Szczegóły oferty tego operatora zostały opisane powyżej. Wszystkie opcje obejmują sam abonament bez telefonu, dlatego nowi użytkownicy muszą jeszcze zakupić aparat na własną rękę.

Na kartę czy na abonament?

W przypadku Premium Mobile odpowiedź jest prosta. Operator ten oferuje nam tylko i wyłącznie bardzo atrakcyjne oferty abonamentowe. Na chwilę obecną nie można zakupić oferty na kartę i prawdopodobnie pozostanie tak jeszcze przez długi czas.

Przeniesienie numeru

Premium Mobile to operator z najlepszym bilansem przeniesionych numerów co świadczy o tym, że musi to być bardzo proste i bezproblemowe. No i tak jest. Sama procedura zajmuje zaledwie parę dni i nie wymaga od użytkownika wychodzenia z domu.

Przeniesienie numeru przez Internet

W celu przeniesienia numeru do sieci Premium Mobile należy wejść na stronę internetową operatora i wybrać ofertę, którą jesteśmy zainteresowani. Następnie trzeba dodać ja do koszyka i wypełnić formularz zamówienia, zaznaczając w nim opcję „Przenoszę numer”. Od tego momentu należy oczekiwać na telefon od pracowników Premium Mobile, którzy muszą potwierdzić wprowadzone wcześniej dane.

Po pozytywnym przejściu weryfikacji zostaje wysłany kurier z dokumentami i kartą SIM. Nie ma potrzeby rozwiązywania obecnej umowy z operatorem, pracownicy Premium Mobile zajmą się wszystkim.

Kurier dostarcza nowemu użytkownikowi kartę SIM z tymczasowym numerem, który pozwala na korzystanie z usług operatora do momentu przeniesienia numeru. W dniu, w którym dojdzie do przeniesienia numeru pracownicy Premium Mobile skontaktują się z użytkownikiem za pomocą wybranego sposobu (telefon, e-mail, SMS), że wszystko już działa i można powrócić do starego numeru.

Przeniesienie numeru w punkcie sprzedaży

W celu przeniesienia numeru w punkcie sprzedaży należy udać się do najbliższego takiego lokalu i razem ze sprzedawcą wybrać idealną ofertę dla siebie. Konsultant weryfikuje naszą tożsamość i od razu wręcza nam kartę SIM z numerem tymczasowym i komplet dokumentów, które należy podpisać na miejscu, dzięki czemu nie musimy już czekać na kuriera.

Dalsza część przenosin wygląda dokładnie tak samo, czyli należy oczekiwać na informację o przenosinach numeru i od tego momentu można już korzystać z oferty operatora.

Listę punktów sprzedaży możemy znaleźć na stronie Premium Mobile.

Przeniesienie numeru przez Dział Obsługi Klienta

Istnieje także możliwość przeniesienia numeru dzwoniąc do operatora. Wystarczy tylko odezwać się do Działu Handlowego pod numer +48 222 300 782 i wybrać interesującą nas ofertę. Po weryfikacji danych zostanie wysłany kurier z kartą SIM i dokumentami, które należy podpisać.

Opinie o Premium Mobile

Premium Mobile zbiera bardzo pozytywne opinie w Internecie. Według użytkowników na uwagę zasługuje przede wszystkim atrakcyjność oferty oraz obsługa klienta. Ludzie są zachwyceni nielimitowanymi rozmowami i sms-ami w bardzo niskiej cenie. Doliczając do tego sporą ilość gigabajtów Internetu można powiedzieć, że jest to obecnie jedna z najlepszych ofert w Polsce.

Na wyróżnienie zasługuje również bardzo dobry zasięg sieci. Nic dziwnego, w końcu premium Mobile korzysta z anten Plusa, który jest jednym z największych operatorów telefonii komórkowej w naszym kraju.

Użytkownicy są zachwyceni także tym, że w Premium Mobile nie ma żadnych kruczków w umowach, dzięki czemu płaci się dokładnie tyle, ile w ofercie.

Wyjątkowo wychwalaną opcją jest również to, ze podpisując umową nie wiążemy się z siecią na bardzo długi okres, tylko można zrezygnować w dowolnym momencie, z miesięcznym okresem wypowiedzenia.

Dużym minusem jest natomiast brak obsługi klientów biznesowych i słabe pokrycie kraju punktami obsługi klienta.

Internet w Premium Mobile

Internet mobilny

Premium Mobile oferuje swoim użytkownikom nie tylko abonamenty telefoniczne, ale też pakiety internetu mobilnego wykorzystującego zasięg LTE sieci Plus. Na chwilę obecną dostępne są dwie taryfy:

  • Premium Mobile FreedomNET25 – Pakiet danych wynoszący 25 GB na miesiąc za cenę 24,70 zł miesięcznie
  • Premium Mobile FreedomNETDOM – Pakiet danych wynoszący 100 GB + 200 GB w nocy na miesiąc za cenę 49,90 zł miesięcznie

W obu przypadkach obowiązuje także opłata aktywacyjna w wysokości 29 złotych. Umowę na Internet podpisuje się na czas nieokreślony, z miesięcznym okresem wypowiedzenia, a tarygę można łączyć z innymi opcjami w ramach Abonamentu Rodzinnego.

Z Internetu można korzystać na dowolnym urządzeniu. Wystarczy tylko przełożyć kartę SIM i odpowiednio je ustawić. Bez problemu można także włączyć opcję udostępniania Internetu w telefonie i nawiązać połączenie innym urządzeniem przy pomocy Wi-Fi

Internet w ramach abonamentu

Każdy użytkownik Premium Mobile korzystający z taryfy abonamentowej otrzymuje paczkę Internetu w zależności od wybranej przez niego oferty. W przypadku FreedomPL jest to 3 GB, Freedom1 – 10 GB, Freedom2 – 20 GB, Freedom3 – 30 GB. Po wykorzystaniu całego dostępnego pakietu w danym miesiącu włącza się tzw. „lejek internetowy”, który pozwala na dalsze bezpłatne korzystanie z sieci z prędkością 32 kbit/s.

Dodatkowe pakiety Internetu

W przypadku skończenia się pakietu internetowego każdy użytkownik może dokupić dodatkowe GB. W celu zamówienia dodatkowego transferu należy skontaktować się z Premium Mobile za pomocą wiadomości na Facebooku lub wysyłając wiadomość e-mail na adres dok@premiummobile.pl. Dodatkowy Internet można uruchomić dzwoniąc także do Działu Obsługi Klienta.

Zdecydowanie najlepszym sposobem jest skorzystanie z systemu Self Care, pozwalającego na kontrolę nad swoim kontem.

Dodatkowy Internet oferowany jest w dwóch paczkach. Zakupić można:

  • Pakiet internetowy: FreedomNET 1 – Dodatkowy 1 GB internetu w cenie 2,50 zł
  • Pakiet internetowy: FreedomNET 3 – Dodatkowe 3 GB internetu w cenie 6 zł

Ceny zawierają rabat za e-fakturę i zgody marketingowe. W przypadku niewyrażenia zgód będą one nieco większe.

Dodatkowe pakiety Internetu są ważne do momentu ich wykorzystania lub do końca cyklu rozliczeniowego.

Roaming

Premium Mobile oferuje swoim klientom karty pozwalające na skorzystanie z usługi roamingu. Jedynym wyjątkiem jest taryfa PremiumPL, gdzie skorzystanie z roamingu jest niemożliwe. Jeśli więc planujemy podróż poza granicę kraju musimy zdecydować się na taryfy Freedom 1, Freedom, 2 lub Freedom 3. Z roamingu można korzystać także na kartach w taryfach internetowych Freedom Net i  Freedom Dom.

Usluga roamingu jest domyślnie wyłączona i przed wyjazdem należy ją aktywować. W tym celu należy złożyć dyspozycję w panelu konta Self Care, mailowo, przez Facebooka lub dzwoniąc do Działu Obsługi Klienta.

Przydatne kody USSD w Premium Mobile

Premium Mobile pozwala nam na skorzystanie z kilkunastu kodów USSD dzięki którym można sprawdzić swoje usługi oraz włączyć i wyłączyć różne pakiety. W celu uruchomienia kodu należy wpisać go na klawiaturze i zatwierdzić przyciskiem nawiązywania połączenia. Korzystanie z kodów jest bezpłatne.

Lista najbardziej przydatnych kodów:

  • *122# – sprawdzenie statusu poczty głosowej
  • *136# – sprawdzenie stanu pakietu internetowego (wynik pojawiający się w odpowiedzi należy podzielić przez 1024, w celu uzyskania informacji o wielkości pakietu w MB)
  • 122*11# – uruchomienie poczty głosowej
  • 122*00# – wyłączenie poczty głosowej
  • *101*11*17# – włączenie blokowania połączeń od numerów zastrzeżonych
  • *101*00*17# – wyłączenie blokowania połączeń od numerów zastrzeżonych
  • *101*11*14# – włączenie połączeń oczekujących
  • *101*00*14# – wyłączenie połączeń oczekujących
  • *101*11*15# – włączenie zawieszania połączeń
  • *101*00*15# – wyłączenie zawieszania połączeń
  • 2900 – skrócony numer do poczty głosowej

Operator pozwala także na uruchomienie połączeń konferencyjnych oraz skonfigurowanie opcji przekierowywania połączeń. Jeśli chcemy skorzystać z usługi Kto Dzwonił musimy wysłać SMS o treści T pod numer 8023. W celu wyłączenia tej usługi należy wysłać SMS o treści N pod ten sam numer.

Aplikacja mobilna Premium Mobile

Aplikacja mobilna znacznie zwiększa komfort korzystania z usług danego operatora. Premium Mobile niestety nie oferuje takiej możliwości, ale nic nie stoi na przeszkodzie, by do kontroli naszego konta klienta skorzystać ze specjalnie przygotowanej strony internetowej dostępnej pod adresem klient.premiummobile.pl

Jeśli chcemy skorzystać z tej usługi po raz pierwszy, musimy ją wcześniej uruchomić. W tym celu wchodzimy na podaną powyżej stronę i uzupełniamy ją naszymi danymi. Pole hasło należy pozostawić puste. System wykrywa pierwsze logowanie i automatycznie wysyła hasło na telefon lub maila. Otrzymane hasło jednorazowe należy wprowadzić w odpowiednie pole, po czym zostaniemy poproszeni o ustawienie hasła stałego. W ramach zabezpieczenia przed niepożądanym dostępem dodatkowo zostaje przesłany specjalny kod, który musimy przepisać w panelu. Od tego momentu nasze konto jest aktywne i możemy z niego korzystać logując się za pomocy loginu i ustawionego przez nas hasła.

Aplikacja Premium Mobile Self Care pozwala na obsługę swojego konta. System umożliwia dostęp do faktur, wykazów połączeń, historii wpłat, złożenie wniosku o zmianę taryfy, kontakt z Działem Obsługi Klienta itp. Za pomocą tego narzędzia opłacimy także nasze faktury.

Z systemu Self Care korzystać można na komputerach osobistych, laptopach, tabletach i smartfonach. Ze względu na rozbudowanie panelu najlepiej jest używać urządzeń o dużym ekranie, gdyż w innym przypadku korzystanie z aplikacji może być bardzo uciążliwe.

Operator zdaje sobie sprawę z problemu i dlatego zapowiedział już stworzenie specjalnej aplikacji mobilnej, która pozwalałaby komfortowo korzystać z systemu Self Care na telefonach z małymi wyświetlaczami. Na razie nie wiadomo jednak, kiedy aplikacja ujrzy światło dzienne.

Kontakt, adres i infolinia

Spółka Premium Mobile została zarejestrowana w Warszawie i tam też znajduje się jej główna siedziba. Dokładny adres:

Premium Mobile Sp. z o.o.
Aleja Stanów Zjednoczonych 61A
04-028 Warszawa
NIP: 954 274 65 51

Adres do korespondencji to:

Premium Mobile Sp. z o.o.
ul. Warszawska 18,
35-205 Rzeszów

Użytkownicy, którzy chcą skontaktować się z firmą (np. w celu rozwiązania problemów z kontem lub też wprowadzenia na nim zmian) mają do dyspozycji kilka kanałów komunikacji.

Najprostszym rozwiązaniem jest przejście na stronę operatora i znalezienie na niej małego biało-niebieskiego znaczka z poziomą błyskawicą. Po kliknięciu w niego otwiera się okienko, w którym możemy wpisać nasze zapytanie i przesłać je do operatora przy pomocy Facebook Messenger. Opcja ta wymaga od nas jednak posiadania konta na Facebooku.

Innym sposobem jest skorzystanie z adresu e-mail dok@premiummobile.pl, gdzie możemy przesyłać wszelkie zapytania, reklamacje i zgłoszenia.

Do Działu Obsługi Klienta możemy się także dodzwonić korzystając z numeru 2999 (tylko w sieci Premium Mobile) lub +48 222 300 999, +48 722 792 999 w przypadku dzwonienia z urządzeń z innych sieci.

Najlepszym sposobem na kontakt jest skorzystanie z systemu Self Care. Rozwiązanie to jest także najszybsze, gdyż pracownicy Działu Obsługi Klienta mają od razu pod ręką wszystkie nasze dane.

Czy warto skorzystać z Premium Mobile?

Ze względu na bardzo korzystne ceny warto skorzystać z oferty tego operatora.

Editor's Rating:
5